1 Haziran 2013 Cumartesi

Japon Style!!!

Son zamanlarda ortalığı kasıp kavuran bu Japon Style giyim moda rüzgarları nereden esti hiç anlamadım. Yeni ve çok beğenilen bir moda akımı. Bu akımın kreasyonu görsel açıdan çekici ama kalite yönünden zayıf ürünlerden oluşuyor. Bayan giyim, erkek giyim derken şimdilerde çocuk- bebek giyimde de çooookça revaçta! Evet yanlış duymadınız Japon Style Bebek giyim ürünlerinden bahsediyorum. İşin ilginç tarafı bu ürünlerin kalite açısından tam bir hayal kırıklığı olduğunu da hepimiz biliyoruz. Yani azıcık düşünebilen her beyin bilir diye düşünüyorum. Üst düzey kalitede olsaydı en azından adına Japon Style denmezdi sanırım. Öyle ya neden Paris Style değilde Japon!!! Her neyse buda bir tercih meselesi tabi ki. Ancak bence en azından çocuklarımız için tercih ettiğimiz ürünlerin ne olduklarına  bir bakalım. Bu arada sormadan edemeyeceğim Ottoman Style diye bir moda akımı başlatsak sizce ne kadar tutulur düşüncelerinizi merak ediyorum. Anketimize katılırsanız bunu birlikte yanıtlarız. Sağlıklı, kaliteli günler diliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder